torstai 7. kesäkuuta 2012

Viikonloppu

Oi, ihanaa! Oon saanut jo lukijoita :3

Tänään suuntaan poikaystävän hoiviin. Viikonloppuun kuuluu tupareita ja höyhen-miittiä <3 Paino varmaan pomppaa ylös viikonlopun aikana, poikaystävä tykkää syöttää mua ihan liikaa. Ja alkoholiakin olisi tiedossa. Periaatteessa mun ei edes tekis mieli juoda nyt, kalorit kammottaa.

Oon silti päässyt taas hyvään alkuun laihdutuksessa. Se on huumaavaa.. Honeymoon with anoreksia. Sairasta ehkä mutta silti niin ihanaa. Kohta jo kolme viikkoa oksentamatta, jeij!

Saattaa tosin olla että löydän pääni pöntöstä viikonlopun aikana.

Nyt pari päivää hiljaiseloa, palailen asiaan heti kun kykenen.

Viikonlopun biisi, Aesthetic Perfection - The Siren

http://www.youtube.com/watch?v=QqZyGdfLn7k



2 kommenttia:

  1. kiva kuulla että oot jo kolme viikkoa selvinnyt ilman oksentamista! (: Siinä mullekkin motivaatiota päästä siitä eroon!

    VastaaPoista
  2. Kolme viikkoa ilman oksentamista on iso saavutus, onnea :3 Ja uu, Höyhen-miitti viikonloppuna? Itsekin olen sinne ehkä menossa. En tiedä vielä, koska olen sata kertaa isompi kuin ne muut, ahdistaa vähän.

    VastaaPoista